close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 1 نفر
    بارديد ديروز : 48 نفر
    بازديد هفته : 55 نفر
    بازديد ماه : 442 نفر
    بازديد سال : 2062 نفر
    بازديد کلي : 8749 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    و bi اين مدل نشان داده می شوند. اهميت يک مزيت در انتخاب برند با ai و اعتقاد به اينکه برند می تواند چنين مزيتی را ارائه دهد با bi نشان داده می شود. در حقيقت اين مدل با استفاده از مزايای اهميت و ارائه، تلقی برند (Ao) را بطور تقريبی محاسبه می کند.تصور کنيد، شايد بدليل يک افزايش حقوق چشمگير، در صدد خريد يک اتومبيل جديد هستيد. بعضی مواردی که بايد در تصميم گيری خود لحاظ کنيد عبارتند از: ايمنی، ارزش، کارکرد موتور، قدرت، شيک بودن، برانگيختن حس حسادت. مشخصا اين تمام آن چيزهايی نيست که لازم است مد نظر قرار گيرند اما برای مثال ما کافی است. برای مشخص نمودن تلقی شما نسبت به اتومبيل های مختلف و با استفاده از مدل انتظار-ارزش، شخص بايد بداند هر يک از اين ملاحظات تا چه حد برای شما اهميت دارند و اينکه آيا به نظر شما يک ماشين خاص از عهده تامين آن مزيت بر می آيد يا خير.وزن اهميت نشان دهنده اهميتی است که بازار برای هر ويژگی و در هنگام انتخاب يک ماشين جديد قائل می شود: اگر بسيار مهم است وزن 3؛ اگر مورد قبول است اما مهم نيست وزن 1 و چنانچه مهم است اما نه به اندازه ديگر ويژگی ها وزن صفر خواهد داشت. (اين نحوه آن‌ها پاسخ مثبت می‌دهند. افزایش اثربخشی شما بر مشتریان غیرقابل‌ تصور خواهد بود.هر روز افرادی با انگیزه بالا وب‌سایتی را راه‌اندازی می‌کنند و امیدوارند که به‌زودی بتوانند درآمد قابل‌توجهی از آن کسب کنند.ولی بسیاری از وب‌سایت‌ها پس از گذشت ماه‌ها هیچ درآمدی ندارند.صاحبان وب‌سایت پس از مدتی انگیزه اولیه خود را از دست می‌دهند و وب‌سایت کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود.یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی آشنایی با مدل صحیح بازاریابی اینترنتی است. دیدگاه‌های اشتباه رایج درباره وب‌سایت و درآمد اینترنتیدلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است.همچنین دیدگاه‌های اشتباه رایج باعث می‌شود، وقت و هزینه ما به سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم.ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت می‌پردازیم. 1- داشتن محصول مناسب و تبلیغ آن در اینترنت:بسیاری از افراد تازه‌ کار فکر می‌کنند بازاریابی اینترنتی آن است که یک صفحه محصول داشته باشیم که در آن اطلاعات محصول نوشته شده است و سپس آن صفحه را در اینترنت تبلیغ کنیم، یعنی از سایت‌های مختلف در هر روش بازاریابی دیگری ، مشتریان وادار میشوند تا طی ساعات مشخصی با فروشندگان ما تماس بگیرند تا ارتباط تجاری برقرار شود. این در حالی است که در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، می توان چنان ساز و کارهای فروش را روی سایت مکانیزه نمود که در تمامی ساعات شبانه روز حتی بدون نیاز به افزایش نیروی انسانی، پروسه فروش قابل انجام شود گرچه این از مزایای عمومی بازاریابی آنلاین است ، حیثیت انتساب این موضوع به بازاریابی از طریق موتورهای جستجو آن است که در بازاریابی از طریق سرچ انجین ها ، در هر ساعت از شبانه روز ممکن است در اثر جستجو به سایت منتقل شود.5- از دیگر مزایای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، بازاریابی بین المللی است. به عبارت دیگر در روش های مختلف بازاریابی معمولا محدودیت مکانی وجود دارد در حالی که بازاریابی جستجو به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین مانند دیگر روش های بازاریابی آنلاین، محدود به مکان خاصی نیست و می توان با مشتریان مختلف از نقاط مختلف دنیا پروسه بازاریابی و فروش را طی کرد.6- از دیگر مزایای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو نسبت به دیگر روش های بازاریابی میتوان صد نمایش داده می شود. یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید.شرکت مزبور برای تعیین «امتیاز فرستنده» هر کمپانی، از الگوریتم خاصی استفاده می کند که ملاک کار آن دو چیز است: نسبت ایمیل هایی که مخاطب دریافت نمی کند و به Inbox او وارد نمی شود، و گزارش های اسپم برای ایمیل های ارسال شده از سوی شرکت ها. به طور طبیعی، لیست های ایمیلی که در اینترنت خرید و فروش می شود، بیشتر در معرض سوءظن قرار دارند و گزارش های اسپم آنها نیز بالاست. استفاده از این لیست ها می تواند «امتیاز فرستنده» شرکت شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و یا حتی آن را به صفر نزدیک گرداند. اصولاً اگر امتیاز فرستنده شرکت شما کم شود، احتمال این که در آینده ایمیل های ارسالی از سوی شما به صندوق پست الکترونیکی مخاطبان برسد بسیار اندک است، حتی اگر این ایمیل ها، اسپم نبوده و دارای محتواهای خوب و قابل دفاعی باشد. این یکی از زیان هایی است که لیست ایمیل های خریداری شده می تواند به کسب و کار شما وارد آورد. 2. احتمال قرار گرفتن در لیست سیاه لیست های

    نرم افزار رايگان crm
    [ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:09 ] [ Kristin ][ بازديد : 112 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو