close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 17 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 21 نفر
    بازديد ماه : 18 نفر
    بازديد سال : 1638 نفر
    بازديد کلي : 8325 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 3 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    فرآيندای احساسی قرار می گيرد؟ در فصل بعد به بررسی ترکيب احساس و درگيری بالا خواهيم پرداخت، اما اکنون اجازه دهيد به ترکيب درگيری پايين و سطوح پايينی از احساس نظری بيندازيم. زمانيکه مصرف کنندگان خيلی با محصول يا خدمات درگير نيستند اما حوزه قضاوت آنها تا حد زيادی از عوامل احساسی تاثير می پذيرد، مطالعه تاثيرات احساسات بر قضاوت نشان داده است که حتی کمترين حالات احساسی مثبت به تفکر کمتر، اطلاعات گيری کمتر، تحليل منطقی کمتر، ناديده گرفتن پيامدهای منفی و عدم توجه به ‘واقعيت ها’ منجر شده است. در اين حالت می توانيم مصرف کنندگان را کسانی در نظر بگيريم که بجای احساسات داغ بدنبال حسی ملايم از گرما هستند و برندیرا انتخاب می کنند که حس بهتری نسبت به آن دارند. اين حس گرما ممکن است از عوامل متعددی ناشی شود. شواهد تجربی زيادی وجود دارند که فارغ از ‘نزديکی زياد دلزدگی می آورد’، مجاورت با يک برند در طول زمان می تواند به پيدايش يک رجحان غير منطقی منجر گردد. واکنش های احساسی می توانند بعنوان يک علامت مورد استفادهقرار گيرند و يک علامت احساسی مهم همان بيزاری يا عدم پذيرش است. ممکن است ‘عدم پذيرش ساير نمونه رسانی آن از طریق پست الکترونیکی می تواند امتیازات ویژه ای که برای خرید در زمان جشنواره برای مشتریان در نظر گرفته را سریعا به آنها اعلام و از این طریق و با ترغیب مشتریان، امکان خرید بیشتر محصولات در زمان معین تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.و اما یکی از مهمترین کاربردهای پست الکترونیکی ایجاد وفاداری در مشتریان است. اگر متناسب با سلیقه و درخواست مشتریان ، پیشنهادات مناسب آنها را آماده و در زمان مناسب به آنها اعلام کنیم و در واقع بتوانیم رابطه خود را با مشتری به یک رابطه نزدیک و مستمر تبدیل کنیم و البته با ارائه کالا و خدمات مناسب رضایت خاطر مشتری را به دست آوریم احتمال وفاداری مشتری به ما تا حد زیادی افزایش می یابد.برای وفادارسازی مشتریان باید به کیفیت و استمرار ارتباطات توجه ویژه داشت و این کار با پست الکترونیکی ساده تر می شود. به طور کلی مخاطبان یا همان دریافت کنندگان ایمیل را به دو گروه تقسیم می کنند.گروه اول شامل کسانی است که از قبل تمایل خود به دریافت ایمیل را اعلام کرده اند که این گروه عمدتا خود به دریافت ایمیل را اعلام کرده اند که این گروه عمدتا شامل مشتریان قبلی ما هستند.گروه که در ذهن مصرف کننده قرار دارد ايجاد می کند و ارزش کلی کالا را بسيار فراتر از کاربرد عملی آن افزايش می دهد. برای درک ارتباط بين يک برند و تبليغات، خوب است بار ديگر بطور اختصار دارايی برند را مرور کنيم. يک دقيقه به شکلات فکر کنيد. اساسا شکلات شکلات است. آيا همين طور است؟ آيا برخی برندها بهتر از بقيه هستند؟ چرا؟ پودر لباسشويی چطور؟ همه آنها جواب می دهند و از مواد مشابهی ساخته می شوند. يا فکر می کنيد بعضی ها بهتر از بقيه عمل می کنند؟ خمير دندان، ودکا يا لباس زير چطور؟ اختلاف بين برندهای اين گروه محصولاتاز کجا ناشی می شود؟ چه مقدار از اين اختلاف ها ‘واقعی’ است تا ذهنی؟ چرا يک برند را به برند ديگر ترجيح می دهيد بويژه اگر در يک مقايسه بی طرفانه، اختلاف اندک، يا هيچ تفاوت واقعی بين محصولات وجود نداشته باشد؟اين خود تا حدی زياد تاکيدی است بر اينکه يک برند به هيچ وجه چيز قابل لمسی نيست بلکه مجموع چيزهايی است که فرد در باره يک محصول خاص می داند، فکر و يا احساس می کند. به بيان واقعی تر، برندها صرفا در اذهان مصرف کنندگان وجود دارند، اما به هيچ وجه از واقعيت داشتن آنها نمی کاهد. اين وظيفه يک مدير با پيام در رسانه های همگانی سنتی تر همچون تلويزيون، راديو، پوستر، مجلات و روزنامه ها را شامل می گردد. اين چيزی است که امروزه اغلب با عنوان ‘نقاط تماس’ به آن اشاره می کنند (دوناگی و ويليامسون ، 2003).ما در اين فصل به نقشی که پيام های تبليغ-گونه در مديريت برند استراتژيک بازی می کنند می پردازيم و چگونگی توسعه جايگيری موثر برند را برای ارتباطات بازاريابی و استراتژی های ايجاد آگاهی برند و تلقی برند مثبت بررسی خواهيم نمود. وقتی مردم در باره برندها فکر می کنند، معمولا به کالاهايی که خريده اند فکر می کنند: کوکا، کدبری ، فورد، هوور ، پرسيل ، مارز . اما همانطور که تا اينجا ديده ايم هر چيزی می تواند ‘برنددار’ باشد. محصولات، خدمات، شرکت ها، فروشگاه ها، شهرها، سازمان ها و حتی افراد نيز ممکن است بعنوان يک ‘برند’ ديده شوند. به ياد داشته باشيد، يک نام برند به معنی در بر داشتن اطلاعاتی در باره چيزی است، اطلاعاتی که نشان دهنده يک ارزش افزوده هستند و آن را از نمونه رقيب متمايز می سازند. يک نام برند پيوندهای مثبتی با آن برند در ذهن ايجاد می کند. سياستمداران، بيمارستان ها، ميزبانان، باشگاه های فوتبال،

    نرم افزار مديريت crm
    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 22:04 ] [ Kristin ][ بازديد : 101 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو