درگيری, تبلیغات و برندینگ | |||
|
به جای پرداخت قیمت نرم افزار ، هزینه خدمات دریافتی را می پردازند. تمامی وب سایت های اطلاع رسانی که اطلاعات خود را به فروش می رسانند ، از قبیل بانک اطلاعات املاک و سایت های نیازمندی و ... ، در این دسته طبقه بندی می شوند. این وب سایت ها ، در واقع مبلغ خدماتی را دریافت می کنند ، که تحت وب به مشتریان عرضه می کنند.البته سوالی پیش می آید که ، شرکت های ارائه کننده خدمات هاست ، یا سایت هایی از قبیل دیجی کالا را ، باید جزء دسته وب سرویس قلمداد کرد یا خیر؟ این سایت ها از جهتی شبیه وب سرویس ها می باشند ، چرا که در واقع ، در حال فروش اطلاعات خود ، تحت وب هستند و درآمدزایی اصلی سایتی مثل دیجی کالا ، بابت اطلاعات جامعی است که در سایت خود ارائه می کند ، نه در اختیار داشتن قطعات دیجیتالی متنوعی که در عموم پاساژهای کامپیوتری یافت می شود. اما بر مبنای این استدلال ، تمامی وب سایت های اینترنتی شرکتهای مختلف را باید به عنوان وب سرویس در نظر گرفت. چرا که این سایت ها نیز اطلاعات مفیدی را راجع به محصولات و خدمات خود ارائه می کنند و مشتریانی را نیز تحت وب جذب می کنند! در پاسخ به این سوال ، باید عرض کنم که می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد مقاله حاضر ، مقاله ای جامع و کاربردی از مفاهیم تاثیر تبلیغات بر برند و برند سازی است که می توان به جد گفت که زمان بسیار زیادی برای تایپ ، ویرایش ، تصویر سازی برده است ، این مقاله را می توان یک کتابچه 20 صفحه ای در مورد تبلیغات دانست ، از آنجایی که دوست نداریم در وب برندینگ از مقالات چند بخشی استفاده کنیم به دلیل اینکه ممکن است کاربران را منتظر نگه داریم ویا اینکه خودمان فراموش کنیم که بخشهای بعدی آن را منتشر کنیم ، از این رو این مقاله رو هم نیز به چند بخش تقسیم نکردیم و آن را تبدیل به یک کتابچه 20 صفحه ای در نمودیم ، این مقاله کمی طولانی و کاربردی می توان برای کمپانی ها یا شرکت هایی که نوپا هستند و می خواهند برند محشرند. از این پلتفرم ها بی محابا استفاده کنید ولی دقت داشته باشید که این شبکه ها هدف نیستند، وسیله اند. Sonia Simone در copyblogger.com می گوید: پیش از آن که محتوایی تولید کنید، به این بیاندیشید که این محتوا قرار است کجا زندگی کند و چگونه به دست مخاطبان برسد. شما برای خلق محتواهای شگفت انگیز به انرژی، اندیشه و زمان نیاز دارید، بنابراین باید تقریباً تمام محتواهای ساخته شده را بر سایتی که خودتان کنترلش را در دست دارید، مستقر کنید؛ سایتی که با آن همه کار می توانید انجام دهید. مفهوم دیگر این سخن آن است که شما نباید حجم عظیمی از محتواهای جذاب خود را برای فیس بوک، توییتر یا گوگل پلاس خلق کنید. اگر سایت شما به صورت www.YourWebsiteName.com نباشد، شما در واقع سایت ندارید. اگر هم شما سایت داشته باشید ولی در آن نتوانید مقالات، پیام ها، آگهی ها، تصاویر و دیگر محتواهای دلخواه خود را منتشر کنید، باز هم گویی در واقع سایت ندارید. 2. به مشتریان کمک کنید هدف از بازاریابی محتوا این است که به مشتریان بالقوه اجازه دهید یک رابطه تعاملی مبتنی بر اعتماد با شما برقرار سازند. یکی از بهترین روش های ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همهی جوانب به این خواستهی خود نرسیدهایم. افراد در جامعهی ما سعی میکنند جهت رفع مشکلات خود راهحلهایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی) را آموزش میدهند:با نگاهی به دانشگاهها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل سادهی جبر نیستند باید آنها را به کلاسهای تقویتی ریاضی فرستاد.شرکتها، همانند دانشگاهها، کارمندان خود را مجبور به یادگیری اخلاق تربیتی (اصلاحی) میکنند. شرکتها بنگاههای کرایه ای هستند که کلاسهای اخلاقی و مشاورهای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار میکنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمیدهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاسهای فوق، فرار از مجازات است. شرکتهایی که برنامههای اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آنها تخفیف خرید اینترنتی داکت بزرگنمایی تصویر موبایل
[ يکشنبه 10 آبان 1394 ] [ 23:56 ]
[ Kristin ][ بازديد : 99 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |