درگيری, تبلیغات و برندینگ ارائه محتوا به برندهای معروف، نظر آنها را جلب نماییدبرندهای معتبر و خوشنام بسیاری در پینترست حضور دارند و فعالیت می کنند. اگر چه شاید این برندها، هواداران زیادی...
|
|||
|
![]() قدمی مشتریان نگه دارد در حالی که هیچ مشتری، آگهی شما، یا آگهی های تبلیغاتی محصولات را نزد خود نگه نمیدارد،. آیا نیاز به ذکر نمونههای بهتری هست؟ خودکار یکی از هدایایی است که می تواند به راحتی نام شرکت یا خود شما را در ذهن مشتریان حک کند.حتی زمانی که مشتریان با نگرانی به دنبال خودکاری برای نوشتن اطلاعات مهم هستند و خودکار هدیه شده از طرف شما را در گوشهای از کیف خود مییابند،شما در این جا نقش ناجی پی کردهاید و در عین حال اصلیترین نکات را در مورد شرکت خود به آنها ارائه کردهاید.برای آنکه هدایای تبلیغاتی شما از ارزش بالایی برخوردار گردد، اغلب از معیاری تحت عنوان هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان استفاده میشود. به عنوان مثال اگر آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه درج کنید، تعداد دفعات مشاهدهی آن روزنامه از سوی مخاطبان، تعداد دفعات تاثیرگذاری است که بابت آن بهایی را پرداختهاید، با وجود این اگرچه آگهیهای تبلیغاتی در روزنامهها اغلب در دسترس تعداد زیادی از مردم قرار میگیرد، اما نمیتواند مانند هدایای تبلیغاتی به صورت مکرر برای مشتریان بالقوهی شرکت اثرگذار باشد. بنابراین زمانی که شدن ایمیل های شما را کاهش می دهد.بهتر است از ارسال پیوست های حجیم خود داری شود چرا که زمان دانلود را افزایش داده ضمن اینکه احتمال انتقال ویروس را زیاد می کند.باید آدرس کامل اینترنتی خود را در انتهای پیام ذکر و حتما مخاطبان را دعوت به اقدامی مشخص کنید.فراموش نکنید که ایمیل ها باید امضا داشته باشند. یک امضای کامل شامل نام ، پست سازمانی ، نام شرکت ، نحوه ارتباط با شرکت و نگارنده و نیز آدرس وب سایت است.و بالاخره مراقب باشید که طبق قوانین اینترنتی مطالب خود را ارائه کنید تا گرفتار اسپم نشوید.همچنین برای جلوگیری از اسپم شدن لازم است به مخاطبان تاکید کنید که با اجازه آنها برایشان ایمیل ارسال می کنید. به آنها اجازه دهید که چنانچه تمایلی به دریافت ایمیل های بعدی ندارند به سادگی نسبت به لغو عضویت خود اقدام کنند.پس اطمینان حاصل کنید که گزینه لغو عضویت ایمیلتان کار می کند.چنانچه به موارد فوق توجه کافی صورت گیرد ، می توان با صرف هزینه ای کم ، و با بهره بردن از قابلیت های بازاریابی از طریق ایمیل ، محصولات و خدمات خود را در زمانی کوتاه و با کیفیتی مناسب به مخاطبان معرفی کرد و با حفظ ارتباط با برند و کلا گروه محصول فکر می کنند همخوانی داشته باشد.در غير اينصورت راه برای تحريف پيام از سوی مخاطب هدف باز خواهد شد (گيلبرت ، 1991). آنگاه که محرک رفتار گروه محصول مثبت باشد و وقتی با استراتژی های اطلاعاتی تلقی برند سر و کار داريم، اصالت احساسی کليد خلاقيت موثر خواهد بود. اين موضوع فارغ از درگيری است. مخاطب هدف بايد تبليغات را بفهمد و آن را دوست داشته باشد. اينکه ‘احساس’ بوجود آمده از تبليغات به مزيت واقعی برند تبديل شود غير عادینخواهد بود. در عمل، فرآوری تبليغات بايد به افزايش برانگيختگی منجر گردد (بومگارتنر و ديگران، 1997) حوزه ای نيست که بخواهيد از بهترين روش های بررسی نظارت مستمر بهره بگيريد، اما چنانچه آن را بدرستی انجام دهيد، اطلاعات ارزشمند بيشماری در اختيارتان قرار خواهند گرفت تا در بهبود مديريت استراتژيک برند شمارا ياری دهند.برای اينکه دريابيد چه چيزهايی از نظارت مستمر حاصل می شوند، به برخی از يافته های بدست آمده از مطالعات واقعی نگاه مختصری می اندازيم. (موارد زير و بسياری موارد ديگر در تبليغات و فکر مشتری، نوشته ام. ساذرلند و ای. کی سيلوستر ، 2000 مورد بحث قرار گرفته توسعه برند نتوانست به ارتقا حداقل ها کمک کند. برند مادر نيز از تمرکز محدودی برخوردار شده بود و در کنار مباحث مربوط به ارتباطات بازاريابی، شرکت برای چهارمين بار متوالی در اوايل 2004 با افت شديدی در فروش مواجه می گرديد.از مورد فوق چه می فهميم؟ در ابتدا، مشکلات بالقوه ای را به ما نشان می دهد که يک جايگيری کامل برند در پی دارد و دارايی آن را به خطر می اندازد. ايجاد يک موقعيت جديد بدون برخورداری اثرات مثبت پيشين يک دارايی برند در عمل مانند معرفی يک برند جديد است، با اين تفاوت که بواسطه دارايی شناخته شده برند احتمال بروز آشفتگی در بازار وجود خواهد داشت. از جنبه بسط برند، نشان می دهد که توسعه برند به منظور دستيابی به يک بازار گسترده تر هميشه به نتيجه نمی رسد، حتی با يک برند کاملا شناخته شده. به تعبير يک تحليل گر، با فشار آوردن به لبه مُد، برند نيز بسياری از مصرف کنندگان خود را از خود دور می کند. اما آقای جفريز از موضع خود پايين نمی آيد: ‘اگر من مانع آدمها می شوم – قطعا از اين کار خوشحال می شوم’ (برنچ ، 2003). با وجود مشکل دار بودن برند مادر بدليل تمرکز اندک در جايگيری آن، موفقيت در بسط برند ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی [ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 8:08 ]
[ Kristin ][ بازديد : 1318 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |