close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    پیشنهاد شده منطقی و مستقیم بود. وجه تمایز این بانک در این است که: این بانک منزلگاه و سرچشمه رویای آمریکایی‌ها است. این ایده که مورد تایید همگان قرار گرفته بود، ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار مطالب
    درگيری, تبلیغات و برندینگکل مطالب : 45
    درگيری, تبلیغات و برندینگکل نظرات : 0

    درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار بازدید
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد امروز : 10 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبارديد ديروز : 28 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد هفته : 11 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد ماه : 136 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد سال : 3640 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد کلي : 14014 نفر

    درگيری, تبلیغات و برندینگ وضیعت آنلاین
    درگيری, تبلیغات و برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    درگيری, تبلیغات و برندینگ
    هستند (يک محرک منفی) اما برند خاصی را بيشتر به خاطر مزه آن بخرند (يک محرک مثبت). اين يک وجه تمايز بسيار مهم است. مزايايی همچون کالری يا چربی پايين با محرک های منفی همچون حل-مسئله يا جلوگيری –از-مشکل مرتبط هستند و احتما کمی وجوددارد که به خريد برند خاصی منجر گردند. ممکن است کسی به دنبال محصول کم کالری بگردد اما احتمالا نه به قيمت طعم. دليل اهميت اين موضوع در اين است که، همانطور که در بخش استراتژی های تلقی برند در ادامه فصل خواهيم ديد، محرک های مثبت با آندسته از ارتباطات بازاريابی پيوند دارند که خودِ تصميم گيری به واقع به يک مزيت محصول تبديل می شود. سر و کار داشتن با محرک های مثبت، در جايی که برند مالک ‘احساس’ بوجود آمده توسط تبليغات برند می باشد، به يک اجرای واقعا منحصر به فرد نياز دارد. تبليغات نمی تواند ثابت کند که يک برند مُد روز تر يا همه پسند تر است، اما می تواند کاری کند مردم آن را باور کنند. مطمئنا، يک برند بايد با مخاطبين هدف درستی پيوند داشته باشد، به اين معنی که مخاطب هدف برند بايد سريعا درک کند که تبليغات به معنی گفتگو با آنهاست. اما همانطور که پرسی و اليوت (2005) دريافته صحبت از هزینه‌ی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان می‌آید، می‌توان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخش‌ترین و عالی‌ ترین ابزارها برشمرد.با بهره جستن از هدایای تبلیغاتی مورد نیاز مخاطبان، در فعالیت‌های روابط عمومی خود، اثربخشی آن‌ها را افزایش دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کار، به اشتباه بر این باورند که تنها با درج آگهی تبلیغاتی خود در یک روزنامه، یا با پخش یک پیام تبلیغاتی از طریق شبکه‌های رادیو یا تلویزیون، مشتریان به طور خودکار گروه گروه برای خرید کالا و خدمات آن‌ها مراجعه خواهند کرد. شاید این نکته تا حدودی صحیح باشد و برخی از افراد با شناخت محصول یا خدمت شما صرفا از روی کنجکاوی تصمیم به امتحان کردن آن بگیرند، اما صدها یا هزاران نفر از مشتریان بالقوه، هرگز با این روش، اطلاعاتی در مورد محصول یا کسب و کار شما نخواهند یافت.به همین دلیل طراحی یک برنامه‌ی یکپارچه‌‌ی بازاریابی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی، جامعیت و کنترل هزینه‌ها ضروری است. به خاطر داشته باشید که هدف شما، تنها جذب و حفظ گروه ثابتی از مشتریان وفادار نیست بلکه باید درصدد افزایش تعداد مشتریان خود از طریق شناسایی، جذب کلیک می کنند، برخی کنجکاوی کرده و در سایت شما چرخی می زنند و بعضاً آرام آرام نطفه یک تعامل درازمدت منعقد می شود. این موضوع برای سایت اصلی نیز یک مزیت به شمار می رود؛ و این می شود یک بازی دو سر برد. ضمناً فراموش نکنید که موتورهای جستجوی اینترنتی نیز به این پدیده علاقه مندند. Kieran Flanagan در seomoz.org می گوید: بازاریابی محتوا چیزی کاملاً فراتر از گرفتن لینک است، ولی این تکنیک می تواند کمپین بازاریابی شما را تقویت کند. همین امر می تواند یک کاربر را به بازدید از سایت شما متمایل کرده و در نهایت به خرید از شما ترغیب نماید. 7. محتواهای خود را به دیگران معرفی کنید تا به حال من بیشتر در مورد ایجاد محتوا سخن گفتم ولی پازل بازاریابی محتوا یک بخش مهم دیگر هم دارد: ترویج و تبلیغ محتوا. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مدیران کسب و کارهای کوچک با آن مواجه هستند، این است که آنها نحوه انتشار صحیح محتواهای خود را نمی دانند. از سوی دیگر به نظر می رسد این مدیران برای تعریف، تبلیغ و ترویج محصولات خود در محتواهایی که خلق می کنند، اصلاً تلاش نمی کنند. حتی هنگامی که محتواهای خود را با ظرافت و وسواس تهیه رسانه های موجود استفاده کنید.ارزیابی روشهای معرفی محصول و همچنین ارزیابی نتایج بدست آمده از هر رسانه و روش بایستی بصورت مستمر انجام شود. در دوره های مختلف زمانی عکس العمل مشتریان در برابر رسانه ها و روشهای مختلف متفاوت است.استفاده از یک مشاور در زمینه ارزیابی رسانه ها و ارائه روشهای جدید می تواند تاثیر زیادی در موفقیت یک محصول یا خدمت داشته باشد.شناخت بازاریابی اینترنتی E Business بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر می گیرد.به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.شناخت بازاریابی اینترنتیبه طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات ، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد.این بازاریابی نوعاً بر اصل //پرداخت به ازای هر کلیک// استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال می شود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در درگيری, تبلیغات و برندینگ

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی
    [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:36 ] [ Kristin ][ بازديد : 239 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو