درگيری, تبلیغات و برندینگ
ارتباطی اصلی ارتباط مشتریان با شما محسوب می شوند و می توانند ابزارهای مهمی برای جذب مشتریان جدید باشند. در ضمن هرگز قانون طلایی ارتباط با مشتریان را فراموش نکنی...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار مطالب
درگيری, تبلیغات و برندینگکل مطالب : 45
درگيری, تبلیغات و برندینگکل نظرات : 0

درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار بازدید
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد امروز : 16 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبارديد ديروز : 29 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد هفته : 65 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد ماه : 152 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد سال : 1425 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد کلي : 11799 نفر

درگيری, تبلیغات و برندینگ وضیعت آنلاین
درگيری, تبلیغات و برندینگافراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درگيری, تبلیغات و برندینگ
برند مورد توجه قرار دهد. اما پيش از پرداختن به استراتژی های خاص، خوب است در باره يک ايده قديمی در بازاريابی صحبت کنيم که زياد در باره آن صحبت نشده است، ايده شاخص های توسعه برند و گروه محصول. مدنظر قرار دادن شاخص های توسعه گروه محصول (شتگ) و شاخص های توسعه برند (شتب) امکان اندازه گيری ديناميک بازار و ‘مناسبت’ برند را برای مديران فراهم می سازد.يک شتگ اندازه نفوذ به گروه محصول را نشان می دهد. يک شتگ پايين حاکی از آن است که گروه محصول از مورد مصرف گسترده ای در بازار برخوردار نمی باشد. اين امر تقريبا هميشه برای گروه محصولات جديد صادق است؛ و اغلب در گروه های قديمی تری که با ورود تکنولوژی های جديد دمُده می شوند. اما در برخی مواقع، شتگ ها صرفا به اين دليل پايين هستند که خودِ بازار کوچک است. يک شتگ بالا از اين حکايت دارد که گروه محصول، اگر نه کاملا، از بيشترين نفوذ در بازار بالقوه خود برخوردار است. شتب ها نيز همين موارد را نشان می دهند با اين تفاوت که با برندهای رقابتی در يک گروه محصول مرتبط هستند. يک شتب پايين نشان می دهد که يک برند از سهم پايينی نسبت به ساير برندها در گروه محصول برخوردار جایی می نشینیم که هر کسی هر زمانی به ذهنش رسید که نیاز دارد از چنین خدمات یا محصولاتی استفاده کند ما را پیدا کند. به عبارت بهتر وسعت نوع اول تبلیغات زیاد است در حالی که کار آمدیش پایین است این در حالی است که وسعت تبلیغات از طریق موتورهای جستجو محدود ، ولی با کار آمدی بالاست.3- تفاوت سوم در برقراری ارتباط از جانب مشتری با شما ، دقیقا در زمان نیاز و جستجوی اوست. به عبارت دیگر به محض اینکه فکر این تقاضا یا نیاز در ذهن او پیدا شد و سوال یا پرسش خودش را از موتور جستجو پرسید ، همان موقع ، ما به او متصل می شویم. یعنی در بهترین فرصت و در طلایی ترین زمان! در مقام شرح این مطلب ، فرض کنید برندی که قبلاً روی برند سازی اش کار می کرده ، به واسطه معجزه ای خارق العاده ، اکنون بتواند کاری کند که بدون نیاز به برند سازی ، دقیقا در زمانی که مشتری در حال فکر کردن به خرید چنین محصولی است ، پیش چشم وی ظاهر شود! گرچه در دنیای واقعی این مطلب رویایی نشدنی است ، اما این اتفاقی است که در دنیای مجازی ممکن شده است!4- از دیگر محاسن بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، بازاریابی دائماً فعال است. به عبارت دیگر در ايجاد پيوند بين نام برند و نياز گروه محصول ايفا می کنند. از اين رو، نام های برند تابع چيزی هستند که عصب روانشناسان آن را ‘انسداد’ می نامند و بسيار به اين تجربه نزديک است که شخصی را بشناسيد آما نام وی را به خاطر نياوريد (به شکتر ، 2001 مراجعه کنيد). اطلاعات در حافظه است، و در واقع نشانه های بازيابی نيز ممکن است در جايی باشند که شخص انتظار دارد چيزی را به ياد بياورد، اما به هنگام نياز، نام مورد نظر به شکل مايوس کننده ای دور از دسترس می نمايد. دليل اينکه آدم ها اغلب در به ياد آوردن نام کسی با مشکل مواجه می شوند اين است که فراخواندن نام از حافظه دشوار است چون معمولا آنها از دانش ادراکی مجزا می شوند. با اين همه، يک اليوت و يک پرسی که هستند؟ بدون يک پيوند قوی در حافظه با چيزی خاص که با به يادآوری يک نام ارتباط داشته باشد، به خاطر آوردن آن کار دشواری است.نام های برند، درست مانند نام های خاص، ممکن است مسدود شوند، خصوصا اگر به خوبی با يک نياز گروه محصول خاص پيوند نداشته باشند. اگر قرار است به محض بروز نياز نام برند به ياد آورده شود لازم است پيوندهای آنی بين نياز و برند در حافظه وجود داشته اگر سرویس‌دهنده نرم‌افزاری را به شما پیشنهاد می‌دهد که در عمل نیاز چندانی به آن ندارید، بهتر است که از نصب آن بر روی سرور اجتناب کنید. علاوه بر این بعضی برنامه‌ها هستند که سرویس‌دهنده‌ها به طور معمول آنها را نصب می کنند، در حالی‌که وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، این برنامه‌ها به هیچ وجه مناسب نیستند؛ FTP مثال خوبی برای این نرم افزارها است که همه دارندگان وبسایت طراحی شده به آن نیاز دارند، اما در صورتی که از برنامه‌های FTP رمزنگاری نشده استفاده شود یک حفره امنیتی بزرگ در وب سایت طراحی شده شما ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این هنگام استفاده از FTP بهتر است که محدودیت دسترسی برای IP های خاصی تعریف شود و بقیه کاربران به این سرویس دسترسی نداشته باشند.4. همیشه پیگیر تغییرات و به روز رسانی های سرور باشید‬‬وقتی که امنیت وبسایت طراحی شده اهمیت پیدا می کند، شما نمی‌توانید اجازه دهید که هر کسی به فایل‌های وب سایت طراحی شده تان دسترسی داشته باشد، چرا که این عمل می‌تواند باعث ایجاد ناهنجاری و هرج و مرج در روند نگه داری اطلاعات حیاتی مشتریان تان شود. به همین دلیل باید تا حد ممکن دسترسی به سایت درگيری, تبلیغات و برندینگ

مشاهده پست مشابه : دانلود آهنگ جدید دارکوب باند به نام ترش رو
[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:41 ] [ Kristin ][ بازديد : 107 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو