close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    کلیکی برای ترافیک سایت شما بسیار حائز اهمیت می باشند ، اما اگر شما بخواهید تنهایی این کار را انجام دهید و از هرگونه مشورت و مشاوره استفاده نکنید ، ممکن است این ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار مطالب
    درگيری, تبلیغات و برندینگکل مطالب : 45
    درگيری, تبلیغات و برندینگکل نظرات : 0

    درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار بازدید
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد امروز : 41 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبارديد ديروز : 28 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد هفته : 42 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد ماه : 167 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد سال : 3671 نفر
    درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد کلي : 14045 نفر

    درگيری, تبلیغات و برندینگ وضیعت آنلاین
    درگيری, تبلیغات و برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    درگيری, تبلیغات و برندینگ
    به جای پرداخت قیمت نرم افزار ، هزینه خدمات دریافتی را می پردازند. تمامی وب سایت های اطلاع رسانی که اطلاعات خود را به فروش می رسانند ، از قبیل بانک اطلاعات املاک و سایت های نیازمندی و ... ، در این دسته طبقه بندی می شوند. این وب سایت ها ، در واقع مبلغ خدماتی را دریافت می کنند ، که تحت وب به مشتریان عرضه می کنند.البته سوالی پیش می آید که ، شرکت های ارائه کننده خدمات هاست ، یا سایت هایی از قبیل دیجی کالا را ، باید جزء دسته وب سرویس قلمداد کرد یا خیر؟ این سایت ها از جهتی شبیه وب سرویس ها می باشند ، چرا که در واقع ، در حال فروش اطلاعات خود ، تحت وب هستند و درآمدزایی اصلی سایتی مثل دیجی کالا ، بابت اطلاعات جامعی است که در سایت خود ارائه می کند ، نه در اختیار داشتن قطعات دیجیتالی متنوعی که در عموم پاساژهای کامپیوتری یافت می شود. اما بر مبنای این استدلال ، تمامی وب سایت های اینترنتی شرکتهای مختلف را باید به عنوان وب سرویس در نظر گرفت. چرا که این سایت ها نیز اطلاعات مفیدی را راجع به محصولات و خدمات خود ارائه می کنند و مشتریانی را نیز تحت وب جذب می کنند! در پاسخ به این سوال ، باید عرض کنم که می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد مقاله حاضر ، مقاله ای جامع و کاربردی از مفاهیم تاثیر تبلیغات بر برند و برند سازی است که می توان به جد گفت که زمان بسیار زیادی برای تایپ ، ویرایش ، تصویر سازی برده است ، این مقاله را می توان یک کتابچه 20 صفحه ای در مورد تبلیغات دانست ، از آنجایی که دوست نداریم در وب برندینگ از مقالات چند بخشی استفاده کنیم به دلیل اینکه ممکن است کاربران را منتظر نگه داریم ویا اینکه خودمان فراموش کنیم که بخشهای بعدی آن را منتشر کنیم ، از این رو این مقاله رو هم نیز به چند بخش تقسیم نکردیم و آن را تبدیل به یک کتابچه 20 صفحه ای در نمودیم ، این مقاله کمی طولانی و کاربردی می توان برای کمپانی ها یا شرکت هایی که نوپا هستند و می خواهند برند محشرند. از این پلتفرم ها بی محابا استفاده کنید ولی دقت داشته باشید که این شبکه ها هدف نیستند، وسیله اند. Sonia Simone در copyblogger.com می گوید: پیش از آن که محتوایی تولید کنید، به این بیاندیشید که این محتوا قرار است کجا زندگی کند و چگونه به دست مخاطبان برسد. شما برای خلق محتواهای شگفت انگیز به انرژی، اندیشه و زمان نیاز دارید، بنابراین باید تقریباً تمام محتواهای ساخته شده را بر سایتی که خودتان کنترلش را در دست دارید، مستقر کنید؛ سایتی که با آن همه کار می توانید انجام دهید. مفهوم دیگر این سخن آن است که شما نباید حجم عظیمی از محتواهای جذاب خود را برای فیس بوک، توییتر یا گوگل پلاس خلق کنید. اگر سایت شما به صورت www.YourWebsiteName.com نباشد، شما در واقع سایت ندارید. اگر هم شما سایت داشته باشید ولی در آن نتوانید مقالات، پیام ها، آگهی ها، تصاویر و دیگر محتواهای دلخواه خود را منتشر کنید، باز هم گویی در واقع سایت ندارید. 2. به مشتریان کمک کنید هدف از بازاریابی محتوا این است که به مشتریان بالقوه اجازه دهید یک رابطه تعاملی مبتنی بر اعتماد با شما برقرار سازند. یکی از بهترین روش های ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همه‌ی جوانب به این خواسته‌ی خود نرسیده‌ایم. افراد در جامعه‌ی ما سعی می‌کنند جهت رفع مشکلات خود راه‌حل‌هایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی‌) را آموزش می‌دهند:با نگاهی به دانشگا‌ه‌ها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل ساده‌ی جبر نیستند باید آن‌ها را به کلاس‌های تقویتی ریاضی فرستاد.شرکت‌ها، همانند دانشگاه‌ها، کارمندان خود را مجبور به یاد‌گیری اخلاق تربیتی (‌اصلاحی) می‌کنند. شرکت‌ها بنگاه‌های کرایه‌ ای هستند که کلاس‌های اخلاقی و مشاوره‌ای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار می‌کنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمی‌دهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاس‌های فوق، فرار از مجازات است. شرکت‌هایی که برنامه‌های اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آن‌ها تخفیف درگيری, تبلیغات و برندینگ

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی
    [ يکشنبه 10 آبان 1394 ] [ 23:56 ] [ Kristin ][ بازديد : 165 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو