close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 3 نفر
    بارديد ديروز : 3 نفر
    بازديد هفته : 8 نفر
    بازديد ماه : 95 نفر
    بازديد سال : 665 نفر
    بازديد کلي : 7352 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 2 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    کنند (آلبرت11، 1993). اين باورهای بازار مصرف، باورهای برندی از اين قبيل را بوجود می آورند که ‘برندهای خصوصی مانند برندهای اصلی هستند که تحت يک نام متفاوت و با قيمت پايين تر فروخته می شوند’ و ‘همه برندها در اصل يکی هستند’ و نيز باورهای خريدی از اين دست را شکل می دهند که ‘هر چقدر تعداد فروشندگان يک فروشگاه بيشتر باشد اجناس آن گرانتر هستند’ و ‘فروشگاه های بزرگتر قيمت های بهتری نسبت به مغازه های کوچکتر پيشنهاد می کنند’. يک دسته از ‘قواعد سر انگشتی’ که به لحاظ کاربردی عموميت بيشتری دارد و به نظر می رسد در طيف وسيعی از حوزه های تصميم گيری نقش دارد و تعصبات ذاتی ای را در قضاوت های انسان منعکس می کند شامل سه قاعده می باشد: نمايندگی، قابليت دسترسی و تکيه گاهی (کاهنمن و تورسکی12، 1979) نمايندگی به اين گرايش اشاره می کند که ضمن ناديده گرفتن احتمالات آماری تشخيص دهيم بر حسب شباهت های يک شيئ به يک گروه، آن شيئ در دسته بندی خاصی قرار می گيرد. اين موضوع با ‘قانون اعداد کوچک’ و ‘مغالطه قمارباز’ ارتباط پيدا می کند که مطابق آنها آدمها نه تنها معتقدند نمونه های کوچک کاملا مشابه مقادير بزرگ هستند بلکه آن را سطحی بدانند. هنگامی که شما در فضای وب، داستان روایت می کنید، تصاویر می تواند دید جدید و جذابی از برند شما، دفتر کار شما و پرسنل شما به مخاطب القا کند. استفاده بی محابا از ویدئو هر ویدئو نیز – مانند یک عکس – می تواند به اندازه هزاران کلمه، سخن و پیام داشته باشد. ویدئوهای آنلاین – از 30 ثانیه گرفته تا 2 دقیقه – قادر است در جذب مخاطب، کارکردی مشابه تبلیغات پرطمطراق و گران تلویزیونی داشته باشد.شما هم خوب است دست به کار شوید: کلیپ های کوتاهی از کارکنان و مشتریان خود که در آن داستان های شخصی شان را نقل کرده اند، ایجاد و آپلود کنید. انسان باشید! هر چند قرار است شما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داستان سرایی کنید، اما این دلیل نمی شود که مانند یک رایانه عمل کنید؛ بلکه دقیقاً برعکس، اگر شما در بیان حکایت های خود یا دوستان تان واقعاً «خودتان نباشید»، به احتمال قریب به یقین از برقراری ارتباطات تنگاتنگ و ادامه دار با مخاطبان خود ناتوان خواهید بود.می شود که فضای این کار را عاطفی و پراحساس کنید. داستان های هیجان انگیز و ماجراهای «واقعی» از شرکت، می تواند برند شما را محبوب کند و سر زبان ها اندرکس بسيار شبيه خصوصيات جمعيت عمومی است (که انتظار می رود نيمی از خانه داران آن را خريداری کنند)، اما خصوصيات وفادارترين مصرف کنندگان، احتمالا بدليل قيمت بالاتر آن، کمی قديمی تر است. از اين رو، بسيار اهميت دارد که غير مصرف کنندگان اندرکس برای آن ارزش قايل شوند چون ممکن است در آينده به يکی از مصرف کنندگان آن تبديل گردند. مانند بسياری از بازارهای خوار و بار، اندرکس با خطرات چشمگيری از ظهور برندهای خرده فروشی مواجه بود. اما سهم بازار اندرکس و سياست تبليغات مستمر از رشد آنها جلوگيری می کرد. همچنين رشد سريعو شگفت انگيز موضوعات ‘سبز’ بر کل بازار تاثير گذاشت و اندرکس برای اولين بار در تاريخ برند خود با يک تهديد احساسی مواجه می شد. اما علی رغم اين حقيقت که بازيافت مداوما مهمترين موضوع برای مصرف کنندگان اين بازار بوده است، اندرکس هميشه، حتی در مقابل رقيب خود کلينکس که نسخه های بازيافتی نيز عرضه کرده است، برندی متصور می شد که دوست دار طبيعت است. و با اجرای تبليغاتی در خصوص معرفی اسکات بعنوان يکی از بزرگترين غرس کنندگان درخت، فروش خود را از محولات بازيافتی فراتر برد. نهايت اينکه می توان اگر شخصی که به او اعتماد داشتید، به‌جای حل مشکل شما، جملاتی درباره سیاست‌های شرکت تحویلتان می‌داد؟ آیا وقتی فردی رابطه شخصی با شما برقرار کرده و در حل مشکل به‌ شما کمک می‌کند، احساس بهتری ندارید؟کدام رویکرد مناسب‌تر است؟مشتریان دوست دارند آن‌ها را درک کرده و مانند انسان با آن‌ها رفتار کنید و نه فقط خریدار. وقتی با همدلی به آن‌ها پاسخ می‌دهید، گام‌های بزرگی به‌سوی حل مشکلاتشان برداشته‌اید. نشان دادن همدلی به این معنا نیست که باید با همه سخنان مشتری موافقت کنید، ولی باعث می‌شود تماس‌های خدماتی شما کوتاه‌تر و موثرتر باشد. وقتی با مشتریان صحبت می‌کنید، ‌نام خود را بگوئید و هرچه زودتر نام آن‌ها را نیز بپرسید.بر خوشحالی و تمایل خود برای کمک به آن‌ها و ارائه راه‌حل مشکلاتشان تاکید کنید. وقتی سوالی دارید، قبل از پرداختن به سوالات، برای پرسیدن آن‌ها اجازه بگیرید.این گام‌های ساده و مودبانه به کاهش عصبانیت کمک کرده و مشتری را از ابتدا در جبهه شما نگه می‌دارد.بهترین عبارات که اثری واقعا جادویی دارند، شخصی، خاص و همدلانه هستند. به آن‌ها نشان دهید که احساسشان را درک می‌کنید.درمورد اقدامات آینده خود

    وب سایت ملی دانلود
    [ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 11:55 ] [ Kristin ][ بازديد : 97 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو