|
درگيری, تبلیغات و برندینگ ميدانند كه سودآوری، درآمد و رضايت مشتری را از طريق سازماندهی حول بخشهای مشتری، انجام رفتارهايی كه مشتريان را ارضا میكند و پيادهسازی فرآيندهای مشتریمحور به ...
|
|||
|
|
پوشش قرار می دهد،برنامه ها و شرکا؛ مدیریت و نظارت؛و اجرا. آنچه را که Gordon 11 عنصر بازاریابی ارتباط (که تا اندازه ای بعنوان جایگزین چهار عنصر سنتی بازاریابی عمل می کند) شناسایی کرد ،بدین صورت نامگذاری کرد:مشتری:بازاریابی ارتباط اشاره می کند به اینکه اهداف منحصربفردی برای هر مشتری تنظیم می شوند،و سپس استراتژی مواجهه با هر یک از آنها توسعه می یابد.طبقات:دامنه و قلمروی محصولات و خدمات ارائه و مهیا شده برای مشتریان را مشخص می کند. توانایی ها :محدوده ای از آن شایستگی هایی که می بایست در هر شرکتی به منظور ایجاد سود دو جانبه موجود باشد. هزینه،سودبخشی و ارزش:تمرکز بر درک و اصلاح مفهوم سوددهی به مشتریان،و سپس به اشتراک گذاشتن این ارزش.کنترل تماس ،برحسب پروسه ی نقدی:برای اطمینان از اینکه فرآیندها عملکرد موثر و کارآمدی در منافع مشترک و دوجانبه مشتری و کاراسیستمشرکت داشته باشند، بازاریابان ارتباط لازم است گروه را با تمرکز بر مشتری رهبری رویه های بازاریابی مدرن حاصل شده است [7]:_ اصل آزادی مصرف کننده و تولید کننده_ اصل محدود کردن ضرر و زیان بالقوه_ اصل تأمین نیازهای اساسی_ اصل کارایی اقتصادی_ اصل نوآوری_ اصل آموزش و ارایه اطّلاعات به مصرف کنندهاین اصول به نوعی، راهنمای سیاستهای بازاریابی اخلاقی در سازمانها هستند. دراین بخش نیز،اصولی را که تعلیمات اسلامی در این زمینه بیان می دارد عنوان می کنیم:_ اصل آزادی مصرف کننده و تولید کننده:مکتب اسلام هرچند آزادی را، مانند دنیای سوسیالیستی از افراد سلب نمی کند ولی مانند جهان سرمایه داری نیز به افراد آزادی اقتصادی نامحدود نمی دهد، بلکه این مکتب الهی اشخاص را در صحنه اقتصاد زندگی با توجه به مبانی سیاسی ،اجتماعی ، اخلاقی و فرهنگی ویژهای که دارد در کادر ارزشها و معیارهای معنوی خاصی محدود می کند.[10]در اقتصاد اسلامی اصلی وجود دارد به نام: اصل حاکمیّت اراده. به این معنی که انسان حق دارد بر طبق اراده و تمایل خودش به هر شکل که خواست با به مجرد اینکه جفتهای مهم (important dyads)، که شبکه رابطه بین دو سازمان را شکل میدهند، تعریف شدند، افرادی که در دو سازمان عرضه کننده و خریدار، عهدهدار این نقشها هستند، باید شناسایی شوند. در مجموع، در تحقیقات رفتار خرید سازمانی مشخص شده که چندین متغیر فردی روی عملکرد افراد واحد تصمیم گیری تاثیر میگذارند که این متغیرها عبارتند از : اول: جایگاه هر فرد در گروه و نفوذ آن روی دیگر افراد واحد تصمیم گیری دوم : سطح بالای ذینفع بودن هر فرد در گروه خرید و یا ریسک شخصی در نتایج خرید که میتواند متوجه هر فرد در گروه تصمیم گیری باشد. سوم : ریسک یا درک پیامدهای نامطلوب که هر فرد در صورت تصمیم اشتباه در گروه تصمیم گیری احساس میکند. (دو بعد از متغیر ریسک، غیر قابل پیشبینی هستند اول، شانس و احتمالی که محصول مطابق انتظار کار نکند و دیگری تعهد مالی قابل توجه و اهمیت خرید برای فرد). چهارم : کنترل اطلاعات هر عضو در واحد تصمیم گیری، چرا که در فرایند خرید محصولات و خدمات اختصاصی تر و در نتيجه جذابتر خواهد بود. از لیستهای بازاریابی هوشمند و داینامیک و همچنین امکانات بخش بندی مشتریان استفاده کرده و کمپین های بازاریابی خود را در کمترین زمان برای بخش خاصی از مشتریان خود اجرا نمایید. طراحی و اجرای هوشمند کمپین های بازاریابی (Marketing Campaign)در Microsoft CRM شما می توانید فعالیتهای بازاریابی را به سهولت طراحی، اجرا و مدیریت نمائید. با Microsoft Dynamics CRM شما می توانید فعالیتهای کمپین خود را برنامه ریزی کرده و آن را به افراد مرتبط ارجاع داده و گزارشهای دقیق از نحوه اجرای فعالیتهای کمپین دریافت نمایید. با Microsoft Dynamics CRM شما می توانید در هر لحظه و حتی خارج از سازمان، گزارشهای آنلاین از میزان تاثیرگذاری هر کمپین، نرخ پاسخ مشتریان، نرخ بازگشت سرمایه و دیگر شاخصهای مهم را در اختیار داشته باشید.Microsoft CRM مدیران بازاريابي را براي طراحي، اجرا، هماهنگي و نظارت بر تمامي فعالیتهای
مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی [ سه شنبه 23 تير 1394 ] [ 0:58 ]
[ Kristin ][ بازديد : 202 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||