close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 3 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 4 نفر
    بازديد ماه : 91 نفر
    بازديد سال : 661 نفر
    بازديد کلي : 7348 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    به دوستان خود نیز منتقل می کنند. پس با ارائه ی چنین خدماتی می توانید موفقیت بیشتری را برای فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید.نه موتورهای جستجو و نه بازدیدکنندگان سایت، نمی توانند در مقابل محتوای باکیفیت مقاومت کنند. مطالب شما باید به قدری جذاب باشند که توجه بازدیدکننده ها را به خود جلب کنند. از شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنیداینکه مشتریان شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند یک خبر خوب برای شماست، پس بهتر است شما هم هرچه زودتر به آنها بپیوندید. شبکه های اجتماعی ارتباط با مشتریان را برای شما ساده تر می کنند. با معرفی محصولات تان در شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان جدید زیادی را برای خرید از فروشگاه اینترنتی تان جذب کنید. پس همین امروز برای فروشگاه و برند خود در شبکه های اجتماعی معروف نظیر توییتر، فیسبوک، پینترست و لینکدین حساب باز کنید. با استفاده از این شبکه ها قادر خواهید بود که در آینده با مشتریان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید و آنها را از جدیدترین محصولات و خدمات خود باخبر کنید. استفاده ی صحیح از شبکه های اجتماعی بازدیدکنندگان و خوانندگان سایت را به مشتریان دائمی فروشگاه سوالها می تواند به شما در پیدا کردن بهترین رسانه تبلیغاتی کمک زیادی بکند. پنج سوال بصورت زیر است : چه کسی یا کسانی بازار هدف شما را تشکیل می دهند ؟این سوال بسیار ساده است اما داشتن یک پاسح روشن و صریح برای این سوال در یافتن بهترین رسانه تبلیغاتی بسیار مهم است. آیا شما محصول یا خدمت بسیار پیشرفته ای را ارائه می دهید که افراد خاصی با سطح خاصی از درآمد آنرا تهیه می کنند یا اینکه مشتریان شما بچه های مدرسه هستند؟برای اینکه بتوانید جواب مناسبی برای این سوال پیدا کنید، بهترین کار ارزیابی مشتریان موجود است. با ارزیابی آنها متوجه خواهید شد که چه افرادی و با چه سطح درآمدی مشتری محصول یا خدمت شما هستند. با بررسی آماری اطلاعات خود شاید به نتایج شگفت آوری برسید که انتظار نداشته اید. چه رسانه محلی مورد توجه افراد موجود در بازار هدف من است ؟بعد از اینکه شما بازار هدف خود را پیدا کردید، باید بررسی کنید که آنها چه رسانه ای را بیشتر مورد توجه قرار می دهند. بهترین راهی که می تواند این اطلاعات را بدست آورید، پرسیدن آن بصورت مستقیم است. از آنها بخواهید که به سوالات شما در زمینه های زیر پاسخ دهند : 1- نام هزينه هاي تبليغات اينترنتي به چنين شركتهايي تعلق دارد.البته طبق پيش بيني موسسه ژوپيتر كاميونيكيشن تا سال 2005 ميزان هزينه هاي اينترنتي به 16/5 ميليارد دلار خواهد رسيد كه 8 درصـــد از كل هزينه هاي تبليغاتي را شامل مي شود. نمودار شماره يك بيانگر ميزان رشد تبليغات اينترنتي تا سال 2005 و درصد آن از كل هزينه هاي تبليغاتي در ايالات متحده است. مدلهاي تبليغات اينترنتيطي يك دهه اي كه از پيدايش پديده تبليغات اينترنتي مي گذرد، روشها و مدلهاي مختلفي براي انجام تبليغات در اينترنت ابداع شده و مورداستفاده قرارگرفته است. در ادامه به برخي از مهمترين اين مدلها اشاره مي شود.1- بنربنر عبارت از يك تصوير گرافيكي كوچك و معمولاً مستطيلي كه به يك پايگاه اينترنتي ديگر متصل مي شود و ابعاد مختلفي دارد اما به طور متوسط داراي طول 460 پيكسل و عرض 60 پيكسل است . بنرها اولين شكل از تبليغات بودند كه به طور گسترده در اينترنت مورداستفاده قرار گرفتند و امروزه از معروفترين و پركاربردترين انواع تبليغات اينترنتي به شمار مي روند .بنرها معمولاً در فرمت GIF ، ساخته شده و در قسمت بالاي صفحات اينترنتي قرار مي تقسیم بندی کارهای خود را انجام دهید . با استفاده از این کار ، شما یک برنامه ریزی بلند مدت برای خود ایجاد کرده اید تا به اهداف خود برسید. اگر شما قصد فروش لباس دارید باید آنها را تقسیم بندی کنید مثلا لباس های مردانه و زنانهکمد آقایانکمد آقایانکمد بانوانکمد بانوان۲) کلمات کلیدی مرتبط با کار خود را با استفاده از KeyWord Tools گوگل انتخاب نموده و سپس آن ها را در سیستم تبلیغاتی خود پیاده سازی کنید. بررسی کنید که کدام کلمات بیشتر جستجو شده اند و کدام کلمات بیشتر کلیک شده اند .۳) رقبای خود را بررسی کنید و مشاهده کنید که آنها روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کرده اند و زمانی که کاربران بر روی تبلیغات آنها کلیک می کنند وارد کدام یک از صفحات و چه محتوایی می شوند . بررسی کنید و ببنید که آیا صفحات آنها Landing است یا خیر ؟ آیا زمانی که کاربر وارد سایت آنها می شود سریعا به محتوای خود دسترسی پیدا می کند یا خیر؟ تمامی این المان ها را از سایت های رقیب خود بررسی کنید۴) نمایش تبلیغات خود را با استفاده از امکاناتی که سیستم تبلیغات گوگل به شما می دهد زیبا سازی کنید . برای انجام این زیبا سازی می توانید ویدئوی

    فروشگاه اینترنتی پیراهن و شورت تیم پرسپولیس
    [ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 16:58 ] [ Kristin ][ بازديد : 186 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو