close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 1 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 2 نفر
    بازديد ماه : 89 نفر
    بازديد سال : 659 نفر
    بازديد کلي : 7346 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    تبلیغ و یا تغییر شمار مصرف کننده بالاتر است . جاذبه های تبلیغات شبکه ای و به خصوص ویژگی تعاملی بودن این نوع ارتباط، مصرف کننده پیام گیر را در جایگاهی قرار می دهد که خواسته های خویش را برآورده و پیام را بیشتر منطبق با انتظارها و خواسته های خود می یابد. علت این امر ویژگی های جدید این امکانات است .به اعتقاد «دنیس مک کوئیل» صاحب نظر بازرگانی، فناوری های جدید دارای این ویژگی ها هستند.از نظر دنیس مک کوئیل این ویژگی ها به برکت توزیع و انتشار فناوری ، کوچک سازی ، فناوری انباشت و دریافت ، فناوری ارزان نمایش یا دسترس دهی پیام و فناوری کنترل محقق شده اند.با نظر به امکاناتی که در عصر کنونی از طریق رایانه های شخصی به همراه خطوط تلفن فراهم شده است ، در حال حاضر عملکرد فناوری های جدید معرفه ها و ابعاد جامعه اطلاعاتی را شکل داده است .سرعت در انتقال ، کیفیت انتقال و انتخاب های شخصی ویژگی های این جامعه را تشکیل می دهند. البته ، هنگامی که «دانیل بل» برای اولین بار این اصطلاح (جامعه اطلاعاتی ) را به کار برد، ویژگی های دیگری را نیز برای آن برشمرد، از جمله اضافه بار اطلاعاتی و سوخت شدن اطلاعات که می توان بخواهید: این ترفند ، فضایی برای مذاکره در اختیارتان قرار می‌دهد.اگر فروشنده باشید ، همیشه می‌توانید کوتاه بیائید ، ‌اما هرگز نمی‌توانید قیمت را بالا ببرید.اگر خریدار هستید ، همیشه می‌توانید قیمت را بالا ببرید،‌ اما هرگز نمی‌توانید آنرا پائین بیاورید.قیمت درخواستی شما باید «بهترین مقدار ممکن» برای شما باشد. «بهترین مقدار ممکن» شما محل تقاطع دو عامل است،بیشترین مقداری که می‌توانید بخواهید و باور طرف مقابل به قابل قبول بودن مقداری که در‌خواست کرده‌اید.در بعضی موارد «بهترین مقدار ممکن» شما باید از آن ‌مقداری که ترجیح می‌دهید، ‌بیشتر باشد. وقتی اطلاعات کمتری درباره طرف مقابل دارید، «بهترین مقدار ممکن» شما باید به دو دلیل بیشتر باشد. اول اینکه، شاید حدسیات شما درباره آن‌ها نادرست باشد. ثانیا، اگر این ارتباط جدید است، اگر بعدا امتیازات بزرگ‌تری به آن‌ها بدهید،‌ همراه‌تر ظاهر خواهید شد.2- هرگز به اولین پیشنهاد پاسخ مثبت ندهید:روانشناسی از این ترفند حمایت می‌کند.دادن پاسخ مثبت به اولین پیشنهاد،‌ باعث ایجاد دو واکنش در ذهن طرف مقابل خواهد شد:«می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم» و «یک‌جای کار اشکال گرافيك، صرفا در خدمت دستيابي به ايده، پيام و مفاهيم خلق شده قرار مي گيرد بطوريكه در صورت اجراي ضعيف آگهي، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت می شود، اما او را به افسوس واداشته كه چرا چنين پيام زيبايي با چنين ضعفي بيان شده است. آگهي ديده محوردر اين روش، تاكيد آگهي دهنده بيشتر بر تاثير روي احساسات مخاطب و در نتيجه اجراي آگهي است که از طریق بصری به مخاطب منتقل می شود. كيفيت تصوير و توانايي بالاي طراحي آگهي، حرف اول را مي زند و دقيقا همين كيفيت است كه مخاطب را مجذوب مي كند. تماشاي تصاوير مختلف، كمك زيادي به رسيدن به ايده هايي در اين قالب مي كند. اكثر آگهي هايي كه طراح و گرافيست آن، خود مدير خلاقيت نيز بوده، از اين تكنيك پيروي مي كند. تصوير استفاده شده در آگهي بواسطه كيفيت ويژهاي كه دارد، مخاطب را به هيجان مي آورد كه ناشي از قدرت برند و يا لااقل «قدرت نمايي» است و اين هيجان باعث ماندگاري در ذهن مي شود. اگرچه گاهي تصاوير بكار رفته در آگهي هاي خلق شده چنان تاثيرگذار است كه مخاطب نام برند و هدف او را فراموش مي كند و فقط جذابيت تصوير را به ذهن مي سپارد. ايده و ديده محوردر هر چيز ميانه روي را ، نزد خود نگه دارند. از مصادیق بارز این تفکر ، راه اندازی دیتاسنترهای داخلی است که علیرغم مشکلات متعدد و هزینه های سرسام آور ، یکی پس از دیگری در سازمان های دولتی راه اندازی می گردد. بر اساس همین طرز نگاه اشتباه است که ، اکثر سازمان ها و شرکت ها تمایل بیشتری برای خرید و نصب نرم افزار دارند ، تا استفاده از خدمات یک سایت و به قول خودشان ، وابسته شدن به آن شرکت! به این منظور است که شرکت ها و سایتهای ارائه کننده خدمات ، مدتی سرویس های خود را به صورت رایگان ارائه کرده و مشتریان خود را اصطلاحا ، به خدمات شان آلوده می کنند! به عنوان مثال ، سایت هایی که لیست مناقصات دولتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهند ، برای پرهیز از توجیح مشتریان شان برای پرداخت وجه اشتراک سالانه ، معمولا چند ماهی ، به صورت رایگان ، لیست مناقصات را ، برای ایشان ارسال می کنند و بعد از آن ، ارائه خدمات را متوقف کرده و منتظر عکس العمل مشتری می مانند.اما درآمد وب سرویس ، ممتد و متوالی بوده و به صورت یکجا اخذ نمی شود. بنابراین رقم آن اندک است ، اما حسنش اینجاست که پس از مدتی ، یک درآمد مستمر را برای شرکت تضمین می کند.

    کسب رتبه اول در گوگل
    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:05 ] [ Kristin ][ بازديد : 106 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو