درگيری, تبلیغات و برندینگ
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار مطالب
درگيری, تبلیغات و برندینگکل مطالب : 45
درگيری, تبلیغات و برندینگکل نظرات : 0

درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار بازدید
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد امروز : 7 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبارديد ديروز : 0 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد هفته : 8 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد ماه : 103 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد سال : 1180 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد کلي : 11554 نفر

درگيری, تبلیغات و برندینگ وضیعت آنلاین
درگيری, تبلیغات و برندینگافراد آنلاین : 4 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درگيری, تبلیغات و برندینگ
متحده تقريبا هيچ ارتباطی بين اين دو عامل وجود ندارد. برندهای پُر سود ممکن است اغلب تمايز بالايی کسب کنند اما از تناسب پايينی در بين عموم آدم ها و تناسب بالايی در بين بخش هايی خاص برخوردار باشند. به اين ترتيب رسيدن به مرحله 2 برند می تواند به معنی يک برند پايدار و سودآور باشد و اين احتمال وجود دارد که اغلب برندها از اين مرحله فراتر نروند.برای رسيدن به مرحله 3 برند دريافت های بيشتری بايد در ذهن بازار توسعه بيابد: اعتبار اجتماعی و پيوند احساسی. اعتبار اجتماعی به دريافتهايی مربوط می شود که به نحوه نگرش ديگر آدم ها به برند می پردازد و يک عامل اجتماعی-فرهنگی است چراکه بر ترکيب يا تفريق اجتماعی دلالت دارد. بنابراين همچنانکه برند را بطور شخصی يا اجتماعی تجربه می کنيم، گستره وسيعی از ظرافت های دريافتی به حوزه های پرمايه ای برای مطالعه و اقدامات مديريتی تبديل می شوند. پيوند احساسی به توسعه ارتباط مصرف کننده-برند می پردازد که عمدتا بر تجربه شخصی برند استوار بوده و بطور مشروح و از جنبه معنی شخصی برند در فصل 4 در مورد آن صحبت شده است. همچنانکه يک برند در طول زمان ساخته می شود، مصرف کنندگان به مرور يادآوریاگر از فکر کردن دست برداريم، آدم ها زمان اندکی را برای فکر کردن به چيزهايی که می خواهند بخرند صرف می کنند: خمير دندان، غذاهای سبک، پاک کننده ها، مُسکن ها، نوشيدنی های سبک، پودر شستشو. تمامی اينها محصولاتی هستند که بواسطه چيزی که جان هاوارد (پدر مطالعات رفتارمصرف کننده) آن را رفتار واکنشی جاری (1977) می نامد خريداری می شوند. شخص کالايی را در يک فروشگاه می بيند وتصميم می گيرد آن را داشته باشد يا به ياد می آورد که به آن نياز دارد.هنگامی که تصميم خريد يک برند اينگونه گرفته می شود، مناسب ترين هدف ارتباط آگاهی برند، آگاهی برند شناختی است. اساسا معنی آن اين است: آموزش نماد بصری (روسيتر و پرسی، 1988). در چنين مواردی يک تبليغات برند بايد برند را آنگونه که در نقطه-خريد به نظر می رسد به نمايش بگذارد. در اکثر اوقات به اين معنی است کهبايد بسته بندی به طور واضح در تمامی تبليغات برند شناسانده شود. همچنين به اين معنی است که چنانچه هدف از ارتباطات آگاهی برند، شناخت باشد، راديو نبايد در مخلوط رسانه مورد استفاده قرار گيرد چون مسلما فرد نمی تواند بسته بندی را آنگونه که در فروشگاه به نمايش در می باشد. در گذشته اگر فردی می خواست توجه دیگران را به خودجلب کند می بایست با روابط عمومی ها و رسانه ها رابطه برقرار می کرد و یا به موضوعاتی که مورد توجه مردم بود، می پرداخت ولی امروزه اوضاع کاملاً تغییر کرده است و این مهم، به ارتباطات اینترنتی واگذار شده است. هر چند ممکن است بسیاری از کارمندان و کارگران نسبت به استفاده از فضای وب بی اعتنا باشند ولی برخی از آنها را می توان جزو وبگردهای حرفه ای به شمار آورد. اگر شما با زیردستان خود بدرفتاری کنید، احتمال این که آنها یک جایی در اینترنت به شما نیش بزنند، کم نیست. مراقب باشید! 8. ترحم نابجا اشتباه است. منتشر کردن امضای یک مشتری در فضای وب کار نادرستی است و آن پیشخدمتی که دست به چنین کاری زده هم قاعدتاً عمل خلافی مرتکب شده است. اگر طبق سیاست های شرکت شما، اخراج کردن کسی که چنین تخلفی از وی سر زده لازم است، درنگ را جایز نشمارید و او را از خدمت منفصل کنید. گاهی اوقات مدارا کردن و زیرسیبیلی رد کردن چنین خبط هایی، کار را بیشتر خراب می کند و احتمال تکرار آن را در آینده تقویت می نماید. شرکت ها برای داشتن یک زندگی رسانه ای آرام و خوشایند، با چالش های برند محصولی است که به وعده خود برای عملکرد درست عمل می کند. مانند تبليغ تلويزيونی رونسيل ووداستين4 در بريتانيا: “دقيقا کاری را انجام می دهد که روی قوطی نوشته شده است.” اساسی ترين مزيتی که يک برند برای مشتری تامين می کند قابليت تجديد پذيری رضايت از يک نياز عملی يعنی حل يک مشکل است. در سطحی انتزاعی تر می توانيم چنين بگوييم که يک برند در جهانی نامطمئن برای ما اطمينان به همراه می آورد و اين برای مشتری مزيت بزرگی است: انتخاب را آسان می سازد و دنيا را برای ما ساده می کند. اين امر به عادت رفتاری منجر می گردد چراکه هرگاه چيزی را بيابيم که جواب بدهد، می توانيم به خريدن آن ادامه دهيم بدون اينکه نياز به فکر کردن داشته باشيم يا نگران شويم يا به اطلاعاتی بيش از به خاطر سپاری نام برند نياز داشته باشيم.مرز ميان اين دو دامنه با يک خط چين نشان داده شده است چون زمانيکه يک انتخاب ساده به يک انتخاب مطمئن تبديل می شود مـا به يک دامنه احساسی/نمادين قدم می گذاريم. تفاوت در سطوح افزايشی خطر پذيری است، هم عملکردی و هم نمادين. با افزايش خطر پذيری، انتخاب مصرف کننده از حالت سادگی خارج می شود و ما ناگزير خواهيم درگيری, تبلیغات و برندینگ

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی
[ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:36 ] [ Kristin ][ بازديد : 166 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو