درگيری, تبلیغات و برندینگ | |||
|
فروشگاه اینترنتی وجود دارد. خریداران امروزی از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ارتباط با برندها و محصولات مورد علاقه شان استفاده می کنند. به همین علت است که فروشگاه های اینترنتی شبکه های اجتماعی را به عنوان وسیله ای برای بهبود خدمات پشتیبانی و ارتباط بهتر با مشتریان در نظر می گیرند. با بهبود تکنولوژی اجتماعی شاهد این هستیم که امکان تبدیل مشتریان ناراضی به مشتریان وفادار به راحتی وجود دارد.اخبار بد به سرعت منتشر می شوندبا استفاده ی روزافزون از شبکه های اجتماعی احتمال اینکه یک نقد منفی به سرعت در دنیای وب منتشر شود زیاد است. اما شبکه های اجتماعی مانند شمشیر دولبه ای هستند که هم به خبرها امکان انتشار سریع را می دهند و هم به صاحبان کسب و کار، فرصت پاسخگویی سریع را. پس مصرف کنندگان به اندازه ی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با دنیای تکنولوژی گره خورده اند، دنیایی که در آن همه چیز به سرعت اتفاق می افتد. به دلیل همین سرعت زیاد است که مشتریان انتظار پاسخگویی سریع از شرکت ها را دارند.گوش بدهید و یاد بگیریدمن هر روز این مساله را می بینم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی علاقه ای به استفاده از چگونگی ايجاد تلقی برند می باشد. می توان اين را خلاصه ای کلی از برند در نظر گرفت که در پی پرکاربردترين مدل تلقی، مدل ارزش-انتظار (که در فصل 6 معرفی شد)، می آيد.در تمامی جايگيری هايی که حاصل درک چگونگی ايجاد تلقی برند توسط مزايا و اهميت آنها می باشند، اين مدير است که تعيين می کند چه مزيتی بايد مورد توجه و تاکيد قرار بگيرد که در بخش بعدی به آن خواهيم پرداخت. اما، ابتدا مهم است به خاطر داشته باشيم که انگيزه خريد، در واقع، مبنای اهميت يک مزيت به حساب می آيد. انگيزه های خريد ‘نيرو بخش’ های اصلی رفتار خريدار هستند. در نتيجه، يک جايگيری موثر بايد انگيزه درست را منعکس نمايد، همان انگيزه ای که با دليل واقعی خريد يک برند خاص توسط مصرف کنندگان پيوند دارد. مزايايی را که يک برند در ارتباطات بازاريابی خود بر آنها تاکيد می ورزد بايد براساس 3 ويژگی انتخاب شوند: اهميت، ارائه و منحصر به فرد بودن (پرسی و اليوت، 2005). اهميت به ارتباط مزيت با محرک متناسب با آن اشاره دارد. يک مزيت تنها زمانی اهميت خواهد داشت که به تامين محرک های خريد مصرف کننده کمک کند. ارائه به قابليت برند در ارائه مزيت اشاره می کند. بودند، متوجه شدند که چند «عامل خارجی» هم بر تجربه کار با این نرم افزارها دخالت دارد. ما با شگفتی متوجه شدیم که پردازش وام ها در سه مرحله انجام می شود. در مرحله اول، مسئول وام اشکال تراشی می کرد و سپس مشتری از ادامه کار منصرف می شد؛ در مرحله دوم مسئول وام قبل از آن که از این نرم افزار استفاده کند، به شیوه سنتی عمل می کرد، یعنی استفاده از کاغذ؛ در مرحله سوم وی داده های غلط را پاک می کرد. ما بلافاصله مقصر را پیدا کردیم: کارمندان بخش اعطای وام در بانک، از نوعی سیستم پرداخت استفاده می کردند که آنها را به ورود هر چه بیشتر وام در این سیستم تشویق می نمود (صرف نظر از دقت و درستی داده های درج شده). ما دریافتیم که در تجربه کاربران، علاوه بر خود «محصول» عوامل دیگری نیز دخالت دارد؛ مثلاً چگونگی و حتی مکان استفاده از محصول. رفتار مشتری ها با محصول تان را بررسی کنید ما برای تست ایده های مختلف مربوط به نرم افزار کیف پول موبایل (mobile wallet) از شرکت PayPal، یک سری بازی های نوآورانه ای با مشتری ها به راه انداخته ایم. به این صورت که از آنها می خواستیم که محتویات کیف پول موبایلی خود را به اشتراک کسالت آور تلقی می شدند و از آنجايی که طرح نداشتند منحصر به فرد نبودند. علی رغم اين نظرات منفی، ساليترها از خلوص و زيبايی يک دستی برخوردار بودند. آنها آنقدر بزرگ هستند که فرد می تواند کاملا درون سنگ را ببيند و هر يک از آنها درخشش و رنگ منحصر به فرد خود را دارد. آنها الماسهای ‘کامل’ و نه بخشی از يک تکه هستند. بعلاوه، باور بر اين است که هر ساليتر منحصر به فرد است. هر يک تاريخ و داستان ويژه خود را دارد. شايد وقت آن بود که اين رويا به فراموشی سپرده شود. در نتيجه، دوبيرز پا را از زبان عشق فراتر گذاشت و تمرکز خود را بر خود زنان و تجربه پوشيدن الماس متمرکز ساخت. هر الماس منحصر به فرد است – هيچ دو الماسی مانند هم نيستند. قطعا اين موضوع در انسان ها نيز صدق می کند. دوبيرز ارتباط بين اين احساسات کاملا شخصی و منحصر به فرد را با يگانگی ساليتر دريافت. آنها می خواستند احساسات بی همتا و لذتی را که يک زن از پوشيدن الماس خود بدست می آورد منتقل کنند. به اين ترتيب ساليتر نشان دهنده فرديت شد. ايده محوری اين بود که هيچکس شبيه ديگری نيست – نه خود زنها و نه ساليتر آنها.ما توضيح داديم که زنها چگونه به دنبال هتل تماشا کیش نرخ ویژه ماه مبارک رمضان
[ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 1:40 ]
[ Kristin ][ بازديد : 77 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394 تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |