درگيری, تبلیغات و برندینگ
خوب دست نخواهد یافت ، زیرا مشتری می خواهد ببیند آگهی چه نفعی برای خودش دارد.شرکت آرد زرین سازان موفق به کسب لوح برتر در سال جدید شد. برای مشتری به هیج وجه مهم ن...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار مطالب
درگيری, تبلیغات و برندینگکل مطالب : 45
درگيری, تبلیغات و برندینگکل نظرات : 0

درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار بازدید
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد امروز : 1 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبارديد ديروز : 11 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد هفته : 14 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد ماه : 101 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد سال : 1374 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد کلي : 11748 نفر

درگيری, تبلیغات و برندینگ وضیعت آنلاین
درگيری, تبلیغات و برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درگيری, تبلیغات و برندینگ
تاثیرپذیری آنها از طریق آگهی های اینترنتی هم تاثیر داشته به طوری که به تبلیغات امروزه به عنوان یک فضای جذاب در کنار اطلاعات مفید و درخواستی کاربران نگریسته نمی شود بلکه تبلیغات شکل و شیوه اطلاعات مزاحمی را پیدا کرده اند که در مسیر دستیابی کاربران به اطلاعات ضروری شان قرار می گیرند و دسترسی آنها را کند می کنند به همین دلیل اغلب کاربران امروزه از روش ها و یا نرم افزارهایی بهره می برند که تبلیغات اینترنتی را تا حد ممکن از سر راه آنها کنار بزنند.چنین فضایی به طور طبیعی باید وضعیت صنعت تبلیغات online را با مشکل و بحران روبه رو کند.اما واقعیت این است که صنعت گران تبلیغاتی هم بیکار ننشسته اند و در ازای افزایش تعداد کاربران اینترنتی طی سال های اخیر و به بن بست خوردن راه های قدیمی تبلیغات آنها نیز روش ها و شیوه های جدیدتر و کارآمدتری را تجربه می کنند. سال ۲۰۰۰ شاید سال شکوفایی تبلیغات اینترنتی بود. در این سال درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی به حداکثر میزان خود در طول تاریخ اینترنت رسید و به حدود ۸ میلیارد دلار بالغ شد اما سپس با افت فضای اقتصادی طی سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ این درآمد به ترتیب به ۷/۵ ها’ نيز روندی بنيادی باشد که طی آن ما ابتدا هر چيزی را که دوست نمی داريم پس می زنيم و هر چه که باقی می ماند چيزی خواهد بود که دوست داريم. حتی واکنش های احساسی نيز می توانند حاوی اطلاعات باشند به اين صورت که می توانيم از احساساتمان برای اطلاع از چگونگی تصميم گيری مشورت بگيريم: “در مورد آن چه حسی دارم؟” از آنجايی که زياد با موضوع انتخاب درگير نيستيم ممکن است انگيزه ای نيز جهت توجيه منطقی انتخاب نداشته باشيم، اما بعضی افراد هنوز احساس می کنند به اطلاعاتی نياز دارند که انتخاب آنها را توجيه کند، اگرچه اينکار ممکن است در مقايسه با انتخاب از سر احساسات اقدام منفعل تری محسوب می شود. اين مدل انتخاب با احساس-پايين در نگاره 1-5 نشان داده است. اما مشارکت برندها نيز می تواند به شکل واکنش های احساسی و بدون نياز به آگاهی از طريق فرآيند های شرطی سازی و ‘صِرف مواجهه’ ايجاد شوند. شرطی سازی کلاسيک نيازمند جفت سازی دائمی برند و يک محرک احساسی مثبت در طول زمان می باشد (برای مثال يک تصوير زيبا از غروب خورشيد) و در نهايت برند به تنهايی آن واکنش احساسی مطبوع را برخواهد انگيخت (شيمپ24 و ديگران، 1991). تاثير ساختگی» روی آورده اند و حتی گفته می شود در این خصوص، تجارتی نامتعارف در اینترنت در حال شکل گرفتن است. 3. گسترش دلزدگی و کارهای کم مایه این بدترین کار برای همه است. ما بازاریاب ها از باارزش ترین کالا و سرمایه مردم استفاده می کنیم: زمان. این وظیفه ماست که به چنین سرمایه بی بدیلی احترام بگذاریم. هنگامی که ما بازاریاب ها از کانال های تبلیغاتی استفاده می کنیم باید به یاد داشته باشیم که یک دقیقه تبلیغ بد و غیرحرفه ای می تواند به اندازه یک ساعت کشدار، ملال انگیز و ناراحت کننده به نظر برسد. بیایید همه صادقانه اعتراف کنیم که 24 ساعت شبانه روز برای ما کم است و ما به افراد دیگری نیاز داریم که بیایند و پیام های مدنظر ما را منتشر کنند.آنها باید حرفه ای عمل کنند و برای این «24 ساعت شبانه روز» مخاطبان خود ارزش فراوانی قائل باشند. اگر این سه شیوه ناپسند بازاریابی را کنار بگذارید، شما با افتخار به عنوان یک بازاریاب متعهد پا به حوزه تجارت و شبکه های اجتماعی می گذارید و خواهید دید که مردم دوباره به توییت های شما پاسخ می دهند، پست های فیس بوکی شما را لایک می کنند و در یک کلام شما را کاملاً تحویل می زحمات شما را دو چندان می کند. با من همراه باشید تا با هم شیوه های جدید و موثر بازاریابی موفق را بررسی کنیم.نکته مهم اینجاست که در متن زیر، علاوه بر آشنایی با روش های جدید و کارآمد، با شیوه های منسوخ و غیرکارآمد بازاریابی نیز آشنا خواهید شد که می تواند راهنمای خوبی برای نبایدهای بازاریابی باشد. شیوه های موثر در بازاریابی شیوه های زیر در طول زمان و در انواع مختلف بازارها و تجارت ها تست شده اند و می توانند راهنمای فوق العاده ای برای شما باشند. اگر قصد استفاده از چند استراتژی را دارید بهتر است آنها را از لیست زیر انتخاب کنید :برای سایت های مختلف مقاله بنویسیداین شیوه ی مورد علاقه ی من در بازاریابی برای یک فروشگاه اینترنتی است. شیوه ی کار این است که با سایت های مختلف تماس بگیرید و تمایل خود را برای نوشتن یک مقاله ی تخصصی برای سایت شان اعلام کنید. با این روش قادر خواهید بود تا با استفاده از لینک سایت خودتان در متن مقاله، تجارت خود را به مشتریان معرفی کنید. در واقع، این یک بازی برد برد است. آن سایت، یک مقاله ی خوب و جذاب برای افزایش بازدیدهای خود دریافت می کند و شما بازاریابی موفقی را با درگيری, تبلیغات و برندینگ

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی
[ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 6:01 ] [ Kristin ][ بازديد : 164 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو