close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • درگيری, تبلیغات و برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 35 نفر
    بارديد ديروز : 48 نفر
    بازديد هفته : 89 نفر
    بازديد ماه : 476 نفر
    بازديد سال : 2096 نفر
    بازديد کلي : 8783 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 3 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    بازدیدکنندگانی را به صفحه محصول هدایت کنیم.بنابرین اولین مدل اشتباهی که باعث شکست ما در کسب درآمد اینترنتی می‌شود مدل زیر است:1. سایت زیبا و کم‌ نظیری با محصولات فوق‌العاده راه‌اندازی کنیم.2. برای وب‌ سایت ترافیک ایجاد کنیم.3. عده‌ای از بازدیدکنندگان محصولات ما را می‌خرند و ما موفق می‌شویم.چنین مدلی بازده بسیار پایینی دارد و تعداد خریدها معمولا آنقدر کم است که ادامه کار توجیهی ندارد و صاحب سایت پس از مدتی دلسرد می‌شود و تبلیغات را متوقف می‌کند و هیچگاه درآمد قابل‌توجهی ایجاد نمی‌شود. البته این مدل شاید برای شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای بسیار معروف اثربخش باشد ولی برای کسب‌و‌کارهای کوچک کارآمد نیست.2- ترافیک بیشتر فروش را افزایش می‌دهد:دیدگاه عموم آن است که هرچه ترافیک یک وب‌سایت بیشتر شود، تعداد فروش‌ها افزایش می‌یابد.منظور از ترافیک تعداد بازدیدکنندگانی است که به سایت شما مراجعه می‌کنند.ما نباید ترافیک را با «ترافیک موثر» اشتباه بگیریم.حتما در نمایشگاه‌های مختلف مثلا نمایشگاه کتاب دیده‌اید که گاهی تمامی دانش‌آموزان یک راهنمايي را برای بازدید علمی به نمایشگاه آورده‌اند.در این مواقع ترافیک زحمات شما را دو چندان می کند. با من همراه باشید تا با هم شیوه های جدید و موثر بازاریابی موفق را بررسی کنیم.نکته مهم اینجاست که در متن زیر، علاوه بر آشنایی با روش های جدید و کارآمد، با شیوه های منسوخ و غیرکارآمد بازاریابی نیز آشنا خواهید شد که می تواند راهنمای خوبی برای نبایدهای بازاریابی باشد. شیوه های موثر در بازاریابی شیوه های زیر در طول زمان و در انواع مختلف بازارها و تجارت ها تست شده اند و می توانند راهنمای فوق العاده ای برای شما باشند. اگر قصد استفاده از چند استراتژی را دارید بهتر است آنها را از لیست زیر انتخاب کنید :برای سایت های مختلف مقاله بنویسیداین شیوه ی مورد علاقه ی من در بازاریابی برای یک فروشگاه اینترنتی است. شیوه ی کار این است که با سایت های مختلف تماس بگیرید و تمایل خود را برای نوشتن یک مقاله ی تخصصی برای سایت شان اعلام کنید. با این روش قادر خواهید بود تا با استفاده از لینک سایت خودتان در متن مقاله، تجارت خود را به مشتریان معرفی کنید. در واقع، این یک بازی برد برد است. آن سایت، یک مقاله ی خوب و جذاب برای افزایش بازدیدهای خود دریافت می کند و شما بازاریابی موفقی را با ی کاربردی برای بازاریابی موثرتر :از فروشگاه فیزیکی خود به شیوه ای موثر برای بازاریابی استفاده کنید و به مشتری های خود این اطمینان را بدهید که عملکرد فروشگاه اینترنتی شما به خوبی عملکرد فروشگاه فیزیکیتان است و اینکه برای خرید لازم نیست از خانه خارج شوند.برای تشویق بیشتر مشتریان برای خرید اینترنتی بهتر است از پیشنهاد و تخفیف های ویژه استفاده کنید.با استفاده ی موثر از خبرنامه های اینترنتی، ارتباط مناسبی را با مشتریان قدیمی خود برقرار کنید و به این ترتیب فروش خود را افزایش دهید در تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی هر روزه رقابت فشرده تر می شود. تقریبا هر روزه هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می کنند اما تنها کمتر از 10 درصد آنها به موفقیت می رسند. برای موفقیت ...اگر دوست دارید صاحب یک فروشگاه اینترنتی موفق شوید، حتما بخوانیددر تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی هر روزه رقابت فشرده تر می شود. تقریبا هر روزه هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می کنند اما تنها کمتر از 10 درصد آنها به موفقیت می رسند. برای موفقیت علاوه بر یک طراحی فوق العاده، به یک بازاریابی دقیق نیاز دارید. با ما فرآوری تبليغات تاثير می گذارد. اگرچه بايد آن را بدرستی و بعنوان يک پيوستار از بسيار پايين تا بسيار بالا درک کرد، مفيد خواهد بود تا با بررسی درگيری بالا در مقابل درگيری پايين آن را بعنوان يک ساختار کمکی در موقعيت يابی طرز تلقی افراد از ارتباط شخصی با يک محصول، برند، تصميم خريد يا يک تبليغ مورد توجه قرار دهيم. تعاريف متفاوت و روش های اقدامی متنوعی برای درگيری وجود دارند اما مطابق برخی اتفاق نظرها درگيری تابعی از سه منبع مهم می باشد: مصرف کننده، محصول و موقعيت (ريچينز20 و ديگران، 1992). تفاوتهای فردی در خصوصيات مصرف کننده شامل خود-انگاری، ارزشها، مقاصد و نيازهای شخصی می باشند. ويژگی های محصول که بر سطح درگيری تاثير خواهند گذاشت عبارتند از قيمت، تواتر خريد، معانی نمادين مرتبط با محصول و حضور اجتماعی آنها، ريسک تصور ناکارآيی يا پتانسيل آسيب رسانی و مدت زمانی که فرد از لحظه خريد خود را به محصول وفادار خواهد دانست. متغيرهای موقعيتی عبارتند از خودِ جنبه های وضعيت خريد همچون زمان موجود که مثلا خريد در حضور ديگران و يا بطور خصوصی صورت گيرد؛ و مهمتر از آن، جنبه های هدف استفاده از محصول همچون

    زیر قابلمه ای Hotman
    [ چهارشنبه 11 شهريور 1394 ] [ 0:20 ] [ Kristin ][ بازديد : 106 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    بازاریابی موبایلی تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    برند های مهم دنیا تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو