درگيری, تبلیغات و برندینگ
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار مطالب
درگيری, تبلیغات و برندینگکل مطالب : 45
درگيری, تبلیغات و برندینگکل نظرات : 0

درگيری, تبلیغات و برندینگ آمار بازدید
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد امروز : 2 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبارديد ديروز : 0 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد هفته : 3 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد ماه : 98 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد سال : 1175 نفر
درگيری, تبلیغات و برندینگبازديد کلي : 11549 نفر

درگيری, تبلیغات و برندینگ وضیعت آنلاین
درگيری, تبلیغات و برندینگافراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درگيری, تبلیغات و برندینگ
آور خود را بشناسید و به آن‌ها افتخار کنید. در 3 دقیقه اول تمام مسایل روشن می شود.با تحقیقاتی که از مکان‌های تجاری به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همه‌ی مسایل روشن می‌شود.تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل می‌گیرد در همین سه دقیقه اول است. تجربه‌های خوب در ذهن مشتری تصویر خوبی می‌سازد. تجربه‌های بد در ذهن مشتری تصویر بدی می‌سازد. تلاش کنیم با بررسی ذهنیت‌های مشتری ها درباره‌ی رفتار خود بیشتر دقت کنیم، البته این مسئله فقط مربوط به ارائه خدمات به مشتری‌ها نیست، این نکته در امر فروش هم موثر است. مشتری دنبال چه چیزی است؟مشتری توقعات زیادی ندارد.او انتظار دارد سر قول‌هایی که به او داده‌اید بایستید.گرمی، خلوص و توجه ، وقتی حضور او را نادیده نگیرید به اولین قولتان عمل کرده‌اید.سرعت عمل و صرف وقت برای حل مشکلی که باعث مراجعه‌ی او به شما شده است.رعایت عدالت، با تمام مشتریان و مراجعه کنندگان خود برخوردی یکسان داشته باشید.با افرادی که از قبل می‌شناختید برخورد بهتری نداشته باشید ، بلکه با آشنایان نیز مثل دیگر مراجعه‌کنندگان خود برخورد کنید.این سومین قولی است که به مشتری خود کنار لیست مشتریان خود لوگو یا آرم شرکت ها را نیز درج کنید. با انجام چنین کاری علاوه بر افزایش اعتبار و اعتمادسازی می توانید حس خوبی را به مشتریان خود القا کنید. نکته کلیدی هشتمهمیشه رفتار بازدیدکننده وب سایت خود را رصد کنید.بسیار مهم است که مدیر یک وب سایت با ابزارهای مهم اینترنتی برای سایت خود آشنا باشد. یکی از بهترین ابزار برای مدیران وب سایت ها خدمات گوگل است. برای استفاده از این سرویس به آدرس www.Google.com/webmasters مراجعه و نام کاربری و رمز عبور حساب گوگل خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که برای شروع این کار باید نام وب سایت خود را معرفی کرده تا از سمت گوگل تایید شود. یکی دیگر از ابزارهای مهم جهت تحلیل رفتار بازدیدکننده و مشاهده آمار بازدیدکننده سرویس Google analytics است. نکته کلیدی نهمبرای افزایش فروش در وب سایت خود قسمتی را با این موضوع اختصاص دهید «چرا ما را انتخاب می کنید؟» یا «مزایای رقابتی ما» با استفاده از این کلمات در وب سایت خود به کاربران خود مزایای رقابتی محصول یا خدمات را شرح داده اید.خیلی صریح و خودمانی دلیل خرید از شما را بنویسید ، به آنها توضیح دهید که چرا آنها اصلی است. يک برند اطلاعات ارائه می کند و اينگونه اطلاعات از ارتباطات بازاريابی حاصل می شوند. در باره يک برند که آن را می شناسيد فکر کنيد. وقتی به آن فکر می کنيد چه چيز به ذهنتان خطور می کند؟ شکی نيست بسيار فراتر از اينکه صرفا يک محصول خاص است. شايد به اين فکر می کرديد که چقدر آن را دوست داريد يا چقدر شناخته شده است و يا ‘يکی از بهترين هاست’. تمامی اين افکار چيزی را به نمايش می گذارند که آن را تلقی برند می نامند. يک نام برند نماينده تمام چيزهايی است که شما از يک محصول خاص می شناسيد و برای شما اهميت دارند. چکيده ای از احساسات، دانش و تجربه شما از برند است. اين يعنی لازم نيست هر بار که قصد خريد داريد وقت زيادی را صرف تحقيق در باره يک محصول نماييد. ارزيابی شما از محصول فورا از حافظه نقش می گيرد و نام برند را بدنبال خود می آورد. از بسياری جهات، مديريت استراتژيک برند تماما به ايجاد و حفظ تداوم تلقی برند مثبت مربوط می شود و اين مهم عمدتا با تبليغات تکميل می گردد.تاثير يک تلقی برند مثبت به دارايی برندمنتهی می گردد. دارايی برند، همانگونه که در فصل 5 توضيح داده شد، ارزش افزوده ای را برای محصولی مهم ترین مسائل در کسب و کار آشنایی با حقیقت های تلخ است. این نکته در هر شرایطی ارزشمند است، ولی اهمیت آن بیشتر زمانی است که می‌خواهید بازار را برای محصول و یا خدمات خود ارزیابی کنید. یکی از این حقایق تلخ این است که شما معمولا نمی‌دانید چه چیزهایی را نمی‌دانید. به ویژه این‌که تا زمانی که کسب وکار خود را شروع نکرده‌اید نمی‌ دانید بازار چگونه به طرح اقتصادی شما جواب خواهد داد. تلاش شما=نبودن بازاردو رکن اصلی بازار: تقاضا و وابستگی است.تقاضا چیست؟ به این مفهوم است که چه تعداد مشتری برای محصول یا خدمات من پول خرج خواهد کرد.وابستگی چیست؟ به این معنی است که چه تعداد مشتری محصول یا خدمات من را خواهد خرید. برای این‌ که یک محصول بتواند به اندازه‌ی قابل توجهی پیشرفت کند یا باید تقاضای زیادی داشته باشد و یا وابستگی بالایی بین مشتریان ایجاد کند. البته داشتن هر دوی آن‌ها بسیار بهتر است.حال یک سوال؟«آیا تعداد کافی از مردم تعداد کافی از محصول مرا خریداری می کنند؟»جواب دادن به این سوال بسیار مشکل است. اکثر اشخاص زرنگ در مورد این سوال دچار مشکل می‌شوند. به عنوان مثال خیلی از متخصصین اعتقاد داشتند هیچ درگيری, تبلیغات و برندینگ

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار یک میلیون پیامک اندرویدی
[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 15:16 ] [ Kristin ][ بازديد : 132 ]
آخرين مطالب ارسالي
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
درگيری, تبلیغات و برندینگ بازاریابی موبایلیتاريخ : شنبه 26 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگلتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ برند های مهم دنیاتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
درگيری, تبلیغات و برندینگ تلقی برندتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو